10% Rabatt und Versand frei CODE: BLACK
Speed Products Hi-Perf Krümmer V2A 4in2in1 Yamaha R6-

Artikelnummer: KRR-2259

High Performance V2A Krümmer . Ersatzkrümmer optimiert passend für Orginaldämpfer oder Ersatzdämpfer. 

Yamaha R6 - V (RJ11-RJ16 -) ab 2006-
YZF-R6 + V (YZF 600) 2006-2016 RJ 11-RJ15 Slipon 300-200 XXX-2259-34X

ab 682,30 €

inkl. 16% USt. , versandfreie Lieferung

Alter Preis: 779,78 €
lieferbar

Lieferzeit: 0 Werktage



Katalysator

Wählen Sie zwischen verschiedenen Katalysatoren. Ab Baujahr 2006 ist der Euro3 Kat notwendig. Zusätzliche Katalysatoren müßen eventuell eingetragen werden und neu abgestimmt werden. Falls Sie weitere Fragen haben, können Sie uns dazu gerne kontaktieren.

Katalysator
  • Preis per Stk. pro Dämpfer Anmerkungen* Kat 200 CPSI *e1 Upgrades können nicht ohne Hauptartikel bestellt werden. Einzelne Kataylsatoren finden Sie unter der Rubrik Katalysatoren.
  • Preis per Stk. pro Dämpfer. Anmerkungen* Kat 3/400 CPSI oder 2x 200 CPSI, je nach Modell *e1 Upgrades können nicht ohne Hauptartikel bestellt werden. Einzelne Kataylsatoren finden Sie unter der Rubrik Katalysatoren.
Ihre Konfiguration

- Durable, Lightweight Stainless Steel Construction.

- Tapered Tuned Length headers and 1 merge collectors provide additional horsepower throughout over stock.

They seem to be only pipes: but the real thing is different. Made in AISI 304 stainless steel and, for Competition systems, in titanium alloy, Header pipes kits you can buy from us, from an hard development, done our R&D guys, using all the experience made up in years of work done in worldwide race-tracks. To this extremely important ingredient, you have to add the craftsmanship of our R&D people: pipes diameters, sections changes, components, welding and layout are carefully tested to design a product with high performances, reliable, long-lasting and, last but not least, good looking. Depending on the engine and on the ignition scheme, the best layout is choosen for the header pipes, the manifold and the mid-pipe, up to the silencer(s). So we speak of 4:2:1, 4:2:2, 2:1:2, 4:2:1:2, 3:1:1 and so on: all this stuff may seem too close to a football team playing tactics, instead the right choice for the header scheme is a key factor to have a good designed full system. Theory is not enough, we need also a superior attention in the production process: its extremely important to keep the sections changes as smooth as possible, to have a gas flow that is the most regular as possible. To meet this goal, junctions between the various parts of the full exhausts are made with CNC machined components. For the same reasons, weldings have to be almost perfect and cannot reduce the gas flow sections.

*Fotos sind Symbolabb.




Anmerkungen & Hinweise: RCO

Durchschnittliche Artikelbewertung

Geben Sie die erste Bewertung für diesen Artikel ab und helfen Sie Anderen bei der Kaufenscheidung: